اللهم عجل الوليک الفرج 

بازی شیطانی Resident Evil 4
نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس yamahdi78.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حمايت ميکنيم

خورشيد شيعه 

پروژه این بازی در سال 2005 توسط شرکت Capcom و در سال 2006 توسط شرکت sierra عرضه شد در این بازی مفاهیم و نکات قابل توجهی وجود دارد اما شیطانی بودن این بازی با توجه به سیاست و خط مشی جهانیان چندان تعجب آور نیست چیزی که مارا به تعجب می آورد فروش نسخه های مختلف و حتی دوبله این بازی در کشورمان است حتی این بازی با آرم ونشان بنیاد یازی های رایانه ای ایران به فروش میرسد (ESRA) بگذریم... به علت زیاد بودن عکس ها این مطلب در چندین پست ارائه می شود. بحث اول: وجود علامت تک چشم (چشم چپ) که نماد لوسیفر و چشم شیطان و به طور واضح و شفاف اشاره به دجال دارد « ... عينه اليمنى ممسوحة و الأخرى في جبهته تضيء كأنها كوكب الصبح، فيها علقة كأنها ممزوجة بالدم ... » چشم راست ندارد و چشم ديگر در پيشاني اوست و مانند ستاره ي صبح مي درخشد . چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است مولا علی علیه السلام بحث دوم: گروه Los iLLuminados که البته این کلمه اسپانیایست و iLLuminados به زبان انگلیسی واژه illuminati است. ( illuminati یکی از معروفترین انجمن های سری مخفی فرماسونری می باشد ) این گروه در این بازی تخت رهبری فردی با نام saddler هستند Saddler در این بازی با عصایی که دارای قدرت خارق العاده است توانسته بر کار های مردم تسلط پیدا کند نکته حائز اهمیت نام saddler ودیگری عصای اوست در فرهنگ لغت saddler به معنی چراغ – نورانی – راهنما بیان شده است . در این ضمینه یاد آور نکته ای می شویم . (در فرهنگ های کفر آمیز و الحادی شیطان را لوسیفر میدانند . لوسیفر تک چشم است و در معنی چراغ – نورانی – راهنما بیان شده است.) عصای saddler این عصا که دارای قدرت خارق العاده ایست نشانه ای خاص و مرموز دارد این نشانه وجود تک چشم بر روی این عصاست وجود این نشانه بر روی عصا این معنی را می دهد که saddler با استفاده از قدرت عصا (شیطان) مامور نجات مردم شده است نکته به این شعار ماسون ها توجه فرمایید . We Lead You From Darkness to Lightness ترجمه : ما شما را از تاریکی به سمت روشنایی هدایت می کنیم. وسپس پاسخ کوبنده پیش از پرسش خداوند را: <<الله ولی الذین امنو یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا اولیاوءهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحب النارهم فیها خالدون>> بقره 257 (دوستان توجه کنید اینها می خواهند صفات پاک و قدسی خدا رو به خودشون نسبت دهند. کسانی که حتی از ساختن بال پشه ای عاجز هستند می خواهند بشریت را نجات دهند) بحث سوم: علامت تامل بر انگیز این گروه که به شکلی عجیب و شبیه عقرب دوستان ابتدا این علامت را به صورت عادی مشاهده فرمایید. وجود ایای این علامت بر روی کلیسا البته این شکل شباهت عجیبی به ستاره پنج پر برعکس نماد بز بافومه و قدرتمند ترین نشانه شیطان پرستان(به گفته خودشان)است دقت فرمایید: این قصه سر دراز دارد... 

اینم نسخه 5 این بازی با مجوز وزارت ارشاد!!!!

یا صاحب الزمان خودت به دادمان برس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مرداد 1392 ] [ 18:32 ] [ mohammad javad yaghoubi ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذرانید.برای شادی روح شهدا وامام راحب وسلامتی امام زمان (عج) صلوات.
آرشيو مطالب
آمار وب
امکانات وب

محل قرار گرفتن کد هاي اضافي

 براي امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 14399
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پخش زنده حرممهدویت امام زمان (عج)
☼ ساخت کد صوتی مهدوی برای وبلاگ ☼